Tisdag.

Idag ska jag gå iväg till BM o få en tid till o sätta in en spiral.
Här blir inga mer barn gjorda på ngra år iaf

Idag gick jag upp för omväxlingsskull tidigt med Teodor, annars är de nästan alltid maken, Har badat honom och så.
Han älskar o bada med mkt skum o leksaker, om han fick skulle han görat säkert två tre ggr per dag Smiley icon_wink.gif

Får se om det blir ngt öppna idag. beror på Teodor. för min del kan de kvitta.
Har inte så stor lust o gå dit så mkt längre.
vet inte varför?
är väl trött på en del människor kanske?

För övrigt va Milinda o hennes barn här en stund på kvällen igår, alltid lika trevligt och träffa dem 
Sen kom Jenna och Cissi så tog vi barnen o gick en långpromenad, så skönt ute på kvällarna nu, måste passa på innan det blir massa slask o iskallt och vara ute.
Det blir nog en promenad ikväll med, har ju lånat Jennas stegräknare, igår gick jag nästan 12000 steg. Hurtig eller vaad? =P..

Kommentarer
Postat av: Laura

Är det mycket nyy folk på öppna o så? Är dte fortfarande samma grupperingar?

Sakna personalen men resten kan kvitta..

Kram

2008-10-14 @ 10:16:13
Postat av: Kicki

ooj 12000 steg låter verkligen hurtigt :)

2008-10-14 @ 11:39:04
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Kicki

Synd att man måste lösenordsskydda för att få bort folk som man inte vill ska läsa ens blogg.

joo du är ju jätte fin som du är :)

förresten, addade jag dig på msn.. enligt den mejlen som stog på familjeliv, men den kanske inte stämmer?

2008-10-14 @ 15:58:33
URL: http://kicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0