Tisdag

En ny tisdag passerar, tiden den går fort.
Har dock inte haft så mkt tid o sitta vid en dator direkt.
Och har inte heller direkt haft ngn ork =)..

Lördagskväll va jag då ut med tjejerna, Älääääx ♥ o Jenny, hade otroligt trevligt och kvällen bjöd på många skratt, kändes skönt o komma hemifrån lite med, är ju jämt hemma annars med barnen och har inte direkt ngn tid för annat än dem, så de va väldigt skönt =)..  sjöng lite kareoke o dansade o hade allmänt roligt. Tack tjejer <3

maken o jag va väl lite osams igår så hade ingen större lust o blogga heller, då skriver man bara ngn dumt o så ångrar man det sen dagen efter, men vi vart sams igen sen. Men nu hoppas jag bara han kan börja o lyssna lite och sådära på mig. Älskar dig Jimmy <3

Tror även min mens är på ingång, har en konstig känsla i magen o om jag trycker lite lätt så har jag ont i livmodern..
ska till barnmorskan o beställa tid för en spiral, nu ska de inte bli ngra mera barn på fem år iaf. =) vill ägna min tid till de två jag redan har! ♥

Igår va även världens bästa Jenna här o höll mig o barnen sällskap lite medans maken va på möte, du är verkligen världens bästa, vad skulle vi göra utan dig Jenna? =) ♥ Pappa kom en stund o svärmor med, alltid lika trevligt.

Nu ska jag försöka o dammsuga lite medans busungen Teodor är på dagis.
Sen ska vi på babymassage idag jag o Telmis.

Hoppas vi kan ses imorogn Älääääx =) hiii..

ha en bra eftermiddag.
KISSES!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ska dit imorgon först ;)

Kliar rätt rejält , men vissa gånger är det ju värre än andra . Men vi får se vad proverna säger, vet du hur lång tid det tar innan man får svar :P ?

Det med klockan har jag inte en aning om , är en annan som gjort bloggen åt mig så där är jag helt lost;)

2008-10-07 @ 12:23:40
URL: http://onttonen.blogg.se/
Postat av: Kicki

ooh 8 veckor kvar bara :) men jag hoppas på mindre. men de gör väl alla? ;) fick du båda barnen för tidigt?

2008-10-07 @ 13:27:58
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

Dom ska ta både lever & syrorna vad jag fattade det som . Får väl se om det är något som spökar, hoppas ju på att det bara är vanligt kliande ;)

2008-10-07 @ 14:27:20
URL: http://onttonen.blogg.se/
Postat av: AnnaKarin

Sv. Ja precis, jag vill ju inte bara sitta hemma och dega precis...



Ok :) Undersköterska kan vara ett trevligt yrke, det är lite svårt att få fast anställning här ikring bara..

2008-10-07 @ 15:21:29
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: tess

Kikar in å hoppas allt e bra med er.... //Tess

2008-10-07 @ 16:19:42
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: AnnaKarin

Jag tänkte på en grej... Hinner jag ta mig till kyrkan på en timme från stationen ?? Jag måste troligtvis åka på söndagen och tidigaste tåget går så jag är framme på stationen 12.00... Tror du jag hinner ?? Jag vet ju inte vad kyrkan heter eller hur jag ska ta mig dit... Vet du ??

2008-10-07 @ 16:22:34
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0