tjooosan igen.

Har  varit dålig på och uppdatera, eftersom vårat internet sket sig i måndagskväll.
och så hoppade det igång för en stund sedan =) nu är jag glaad. vad man blir halvt handiklappad utan internet egentligen.. haha.. helt otroligt.

Ja ja till annat, har fått knäppa lite kort på våran lilla Telmis när hon ler o skrattar, så himlans söööt är hon =P..
Så va tvungen frö o sätta ut de berårande bilderna. teodor han sprang naken här förut så jag tog inga kort på honom, eller ja, jag vill inte sätta ut dem.

Ska ladda hem lite nya filmer o se på, har ju sett de flesta nya och sådära nu så nu vill vi ha lite nytt i datorn =)..
och så ska jag ladda hem OTH ;) mitt favvoprogram.

Nu ska jag kika runt på internet om man hittar ngt skojsigt.

Vi hörs imorgon.
Ha en fortsatt bra kväll.


KISSES!<3


guud Tess, stoort grattis till er igen =)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Gud så söt hon är Telma :) hihi Hoppas allt är bra med er, o skönt att internet funkar igen :D puss!!

2008-10-02 @ 09:37:56
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hon får mer än gärna komma nu :)

Otroligt less på tjock magen & allt där till ,

men vi får se när damen tycker det passar henne ju haha.

2008-10-02 @ 12:09:18
URL: http://onttonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0