trååkigt..

har små tråkigt just nu, har lagt Teo för o sova middag.. får se om grinungen somnar, han är väldigt vrång idag..
Kikar smått på sjukhuset, rätt bra serie faktiskt.. såg att de va en flicka med där som vägde 26 kilo! och hon vill inte gå upp i vikt, jisses.. då är man verkligen sjuk. när jag vägde 50 kilo tyckte jag de va lite.. de jag vill väga igen är ju ungefär 55-60 kilo där emellan. Det är lagomt =)...

Telma hon ligger i sin babysitter o kikar på nallephu o gänget, maken kommer väl snart så man får gå in i duschen ngngång. och börja sig göra i ordning, de blir till o locka håret idag =).. Tycker själv jag är fin i det. mohahahhaha.. Maken tycker det med såklart =P..

Nästa helg skulle jag vilja ha en myshelg med Jimmy o bara mysa o umgås, de blir inte så mkt umgås för oss nu när vi har två barn o på kvällarna är vi så trötta att vi slocknar fort. Men vi har ju der bra ihop iaf som tur är. annars vet jag inte hur de skulleg å för oss.. Vi kramas o pussas mkt om dagarna och det behöver jag, jag är en sån som behöver närhet, annars blir jag galen o kall. Tur jag har en karl som gillar o kramas o pussas med mig =)..

Det är väl så kärlek är till för med?!
Älskar dig massvis Jimmy ♥

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Sv. Nä tyvärr... Arbetslös... :( Men jag pluggar 4 kurser på komvux just nu för att ha något att göra så länge :) Det blir ju trist att bara vara hemma efter ett tag...



Vad ska du hitta på sen när mammaledigtheten går ut föresten ??

2008-10-04 @ 15:54:19
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej hej :)

det är bra med oss :) själva ??

A det blir nog måndag eller tisdag :) själv ??

pusssen

2008-10-04 @ 16:24:55
URL: http://brunettempan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0