välkommen tillbaka Beetty.

Har knappt tid längre för datorn, är mkt ute och rör på döfläsket ..
väger mig dock inte längre, utan ska inskaffa mig ett måttband o sen när jag känner att jag är tillräckligt smal kan jag väga mig lite Smiley icon_wink.gif .. Bara för o se om ngt händer när man rör på sig.

Igår vart de bara 12 tusen steg, dagen innan vart den 23 tusen så den dagen hade jag mkt ont i fötterna =P, men jag älskar ju att gå o röra på mig.  Tog igen de jag missade i helgen, gick inte så mkt i lördags innan festen, och i söndags orkade jag inte gå mer än 7 tusen steg! Hehe..

Ja om två dagar åker vi ner till GBG, då blir de bloggstopp ett tag.
vet inte riktigt när vi kommer hem heller, vill ju ner o stannan en stund o vara emd min syster.
mamma o jag är tyvärr ovänner så vi pratar inte just nu, hon sa en sak som jag inte kan komma över direkt..

Men men livet är tufft ibland.

Spenderade min tid med världens bästa Jenna ♥ igår kväll med.
Skönt o komma hemmifrån lite o bara sitta i en soffa utan att springa upp lika fort typ.

Igår va vi iväg med Telma till barnläkaren. Han lyssnade på hennes lungor för hon hostar o rosslar så mkt, men hon va frisk o kry utan det då, fick tipset att lägga henne högt på en kludde när hon sover, så går de över. Sen har inte de små liven så mkt imunförsvar. Men hon mår bra för övrigt och lillgrisen också, han busar mkt och har blivit mkt bättre emot MIG! .. underbart. Teodor accepterar Telma mer och mer och vill nu vara med o byta blöja och så med henne, sötnosar!

Nu ska jag ta snuttegumman o sen klä på oss o gå ut en stund.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas att det löser sig med din mamma! Jag avskyr att vara ovän med henne.

2008-10-22 @ 12:48:41
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Emelie

du hur länktar man vänner ??

2008-10-23 @ 11:18:18
URL: http://brunettempan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0