Duktiga Beetty

Nu har jag bara vardagsrummet kvar o torka sen är man klar =)..
nej nu ljög jag jag har toaletterna kvar o skura o göra rent, men de går ju på tio minuter 20 med båda, snacka om att jag känner mig bra idag.. från att ha ingen lust till o göra ngt så storstädar jag..

Maken vart super glad när jag kom hem o såg vad jag gjort.. de är ju inte var dag jag får för mig att storstäda.. får se om man kan hållat rent o snyggt nu med =) med en son som är kaddig då o då o så är de inte lätt o hållat rent, men nu ska de vara rent o snyggt =).. man blir så pass mkt lyckligare i hemmet när det är rent o man vill vara hemma mer!
Ska hänga tvätten som nyss blev klar med o sen om jag orkar efter maten blir de till o kanske bara kanske göra rent fönster, tänkte passa på medans man ändå är igång och när det är fint väder så man kan ha öppet lite.

Men med min takt blir de inget av säkert. en sak i taget de låter mkt bättre!
Så jag va inte alls snart klar som jag skrev.

Nu ska våran son sova middag, får se hur han somnar idag sen =P..
Ska ta smyg kort om de blir ngt roligt ställe.


Yr heten är dock kvar, känns som man typ är full? när jag svänger på huvudet.. riktigt jobbigt..
kanske ska ta mig ngt o äta, har inte fått i mig ngt än.

Ha en bra hösteftermiddag!

Kommentarer
Postat av: tess

Oskar ska vara i Degerfors de andra hemma med mormor. Klart ni får ha dom något mer de är bara å säga till så kommer de... de vill ju de med å ja har inget emot de.

Ska bli skönt att komma bort lite men ja hoppas ja blir bättre... nu får ja nog lägga mig ett tag... förstöra frisyren ha ha... //Tess

2008-09-25 @ 13:25:07
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Angelica

Aaa fan det skulle absolut inte vara nå fel :) gött o få det städat, vi ska oxå städa idag.. Idag mår han lite bättre, har typ bara hosta kvar nu.. Igår hade han lite feber o så var han snuvig,hostig o så rann det ur ögat. aha okej så som du skriver i bloggen, brukar jag oxå ha ibland, vette fan vad det beror på om det är det att man inte äter som man ska :P Kram

2008-09-25 @ 14:05:27
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0