En vanlig måndag,

En heeelt vanlig måndag.
Som vanligt har vi varit på öppna förskolan, det är alltid lika roligt och gå dit med vännerna och familjen! =)..
Va först hemma hos Älääääx och Becky <3 och innan dess vägde vi o mätte snuttan här, va 60 lång och vägde 5480, stora kickan nu =)..

Jimmy har nu åkt iväg på mäte, min stolte make <3
Känns så bra mellan oss nu, är lite pånytt kär tror jag, går o kramar o tar han på baken o pussar honom hela tiden o säger hur mkt jag älskar honom, jag är väl inte annat än lycklig d va? =)..

Ska snart byta bajsblöja på store Teodor, att han inte kan bajsa på dagis istället ;).. hehe..
idag va han genom blöt när jag hämtade upp honom, han älskar regn o slask o vatten pölar, men vilket barn gört inte?

nu ska jag ge uppmärksamheten till mina barn o inte datorn :P..
Ha en bra dag/eftermiddag/kväll.

Pusssar Beetty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0