Fet?!

öööhhm ställde mig på vågen förut.
den stannade på 65,7 ska man dra bort ngra gram för att de är kväll och man ätit under dagen osv? plus kläder på en?

Hmm, dags och gå lite mera och sluta äta så mkt snaskigt och gott tror jag, blivit lite för mkt av de goda då nu när man ammar tror jag, Jag är ju sugen på chocklad o godis hela dagarna igenom, de sägs ju att man ska gå ner i vikt men de har jag då inte märkt, gått upp nästan 3 kilo sen förlossningen, för när jag kom hem vägde jag då 62,5 hmm, inskrivningen med Telma vägde jag 59 kilo o de vill jag gärna väga igen =P...

Men jag har ju ett mååål!

en dag utan godis iaf.
De räknas ju. =)

Ha en bra kväll gott fölk.
nu ska jag mysa med min sambo/make =)

Goodbye <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte fet och du tar dig dit tids nog :) Bättre att gå ned långsamt än fort för då går man upp det lika fort. Vi har våra ätperioder men tro mig, dom går över & sen vill du bara spy på det, haha ^^

2008-09-03 @ 10:55:45
URL: http://lising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0