Fredagens dag.

Ja igår vart de inget bloggande för min del, eller sitta vid en dator överhuvudtaget.
Va knappt hemma ngt igår, på morgonen låg jag o Telma o myste inan jag o Äläääx bestämde oss för att åka in till stan med våra tjejer, Jimmy han va hos sin bror o Teodor på dagis ändå så jag hade inget o göra sen så skulle jag ändå hämta ut mitt leg, snygg som man blev på det! haha =P

Hade en väldigt bra dag igår med flickorna, de va skönt =).. kul att vi ses igen. hiiii.. eller huuur bäjbö Älääääx?
hittade lite saker så det är alltid kul att åka in till stan, o våra flickor va snälla hela tiden så vi hade de inte kämpigt så sett iaf =)..

Gick en sväng på bolaget igår för o bara se om de frågade efter leg bara för man har de nu o de gjorde de =P.. då ser man ung ut ändå.. gött! Köpte mig ett par cider till den 18.de då jag ska ut med Jenna o tjejerna igen, Jenna fyller den 17.de så de ska bli roligt =).. hoppas låten I kissed a girl kommer så man kan shäcka rumpa igen till den =P.. riktigt skön o dansa till faktiskt..

Träffade på papsen inne på bolaget igår med, full som attans.. usch..
sen kusien o hans flicka, ska försöka gå ner till dem i helgen, får blli på söndag eftersom de ska ut ikväll ;)

På tal om annat, så fick maken se dotera sin Le o skratta för första ggn igår, de tyckte han va mysigt o gott! Jag har ju redan sett henne skratta o le men alltid kul o se, hon blir så vacker då, visst är hon de annars men de blir mer liv =).. hehe..

Nu är maken iväg på skoj på hoj o tittar så jag är hemma själv med barnen, ska se om Telma vill somna snart så jag o Teo kan gå o duscha lite, har så ont i ryggen sedan igår efter jag bärde på både teo o Telma samtidigt. Ska byta i sängarna med, så har en del o pyssla med innan maken kommer hem!

På återseende.
LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0