Godmorgon!

Nu är helgen laddad, idag efter tre kommer barnen =).. Oskar , Albin o August, är de så han stavas? =)
och då är Teodor hemma med. Han kommer bli så glad när han får andra barn och leka med o slippa mamma o pappas tjat tror jag =).. hehe..

Ska se om jag får med mig Jenna <3 ut efter tolv på en promenad, nu va de över en vecka sedan jag såg henne eller träffade henne =(.. De blir taight o ses när jag har fullt upp med barnen o hon har ju sitt, men du finns alltid i mina tankar snutta! <3

Som sagt igår va jag iväg o tränade, Milinda från öppna förskolan va med, de bjöds på många skratt och mkt fel av mig när vi gjorde steps, men jag lär mig ju de va första ggn liksom. =)..
Och mer ska de bli, men idag har jag otroligt ont i vaderna så idag blir de inget mer än promenad, de blir man ju med slankare av?! =)..

Nu ska jag ta med mig dottern och gå upp till öppna, sonen är på dagis och maken är iväg till pappas o tommys jobb o tjatar. maken skulle komma sen när han va klar uppe hos gubbarna! =P

Ha en bra förmiddag!

All kärlek till min familj, där Becky och Äläääx är med med <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0