Gott med godis.

Verkligen, fick syn på det i skaffriet förut. Har inte ätit det på hela helgen eftersom jag umgåtts med familjen ute och vännerna, så jag njuter av det idag istället =P

Ska slå på en film nu o sen efter den göra mig o Telma i ordning för o knalla upp till Jenna o umgås med henne innan hon åker, Tar med mig barnen dit upp sen ikväll när maken åker på möte, kan vara skönt för Teo o komma hemifrån lite.

Ska slänga i ordning en flaska till Telma o mysa ner mig med henne i sängen, maken är ute i garaget o håller på med båten o Teo är på dagis. Igår somnade han halv åtta, han va helt slut gubben!

Ska passa på o hälsa på faster o kusinerna i veckn, får ringa o se när hon är ledig en kväll i veckan så vi kan gå ner o umgås lite.
Idag blir de nog inget öppna för min del.
tar en paus därifrån idag tror jag, beror på vad klockan blir efter vi träffat Jenna och så, men Teo o maken ska upp dit.Teo behöver det =) Jag får höra av mig till Melinda sen o se om vi tar träffen med barnen i veckan =) skulle gjort det igår men då hade vi andra planer.

Ha en bra dag göttfolk.

KYSSSIS!

Kommentarer
Postat av: Laura

Hej..

Japp, nu har man också blivit bloggare...tror jag ska lägga ner min sida på FL och bara ha här istället. Gud va syskonlika Teo och Telma är. Går det bra med henne, sover hon bra om nätterna?? Vad tycker Teo om att vara storebror?

Hur är det på öppna då, du får hälsa personalen från mig och Dess när du är där och träffa dom. Jag saknar dig gumman och är ledsen för att jag inte fanns där för dig när du behövde mig. Jag vet idag att dom man trodde var ens vänner inte var riktiga vänner.

Sköt om dig och hälsa Jimmy!!

Kram

2008-09-22 @ 15:14:28
URL: http://lilladsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0