Hösten kom tidigt.

Teodor han vägrar sova middag idag, men vi har sagt att han ska vara på sitt rum tills han somnar, vi hör honom i babybarnvakten, o han är inte ledsen eller så =).. annars får han komma upp, men han är trött, för går vi iväg tillöppna förskolan nu blir han bara arg o jättetrostig o kämpig där uppe, o de vill vi inte stå ut med. Så han får sova middag innan vi går ngnstans.

Maken drog iväg till sin mamma o sen ska han köpa hem pizza :) jag själv friterar mat just nu, vill inte ha pizza. är inge sugen på det längre?! hmm, vad är de för fel på mig ibland?

Tittar ut lite, o ser hur löven faller, hösten kom tidigt iår.
Men gid så vackert det är =).. tog super fina höstbilder förra hösten, men då hade vi en bättre kamera med, den vi har nu är ju super dålig. Så vill inte ens ta bilder för de blir inga bra ändå..

Se nu ja, har de blivit tyst i Teos rum, undra om han sover?! =)..
 ska gå o kolla om en stund. Sist vi kollade då han sov middag så sov han ståendes på sängen o sen en annan gång låg han på golvet i en sak man har gosedjur i, hehe.. vi får oss ett gott skratt ibland här hemma =P

Lilltjejen hon sover nu som en stock iaf så man kan äta i lugn o ro.

nu ska jag ta min mat o äta lite.
ha en bra eftermiddag allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0