Idag mår jag mkt bättre.

Dagen började otroligt bra, Äläääx ♥ ringde o sölade en sväng efter åtta där =)..
sen gick jag upp o tog med mig Teo in i duschen, han ska leka o spruta vatten överallt, haha.. han har en badanka han sätter mot magen så de pruttar om honom låter väldigt roligt må jag säga =P

Telma hon sov med maken fram till tio så jag o Teo har umgåts hela morgonen, han är så snäll när jag inte har Telma med mig och så, men det är ju för han är så avis när jag ger henne min uppmärksamhet med, så vi har gjort gröt o lekt på hans rum. hade en riktigt bra morgon.

Sen har vi staplat upp ved idag nere på altan så nu kan vi elda, vi snålar lite med värmen eftersom det inte är så kallt ute riktigt än att vi behöver ha på pumpen, o nu när solen skiner tar plåten upp all värme så huset hålls varmt o skönt =)..

Nu sover Teo, maken tog med sig en tupplur, Telmis ligger o käkar så jag satte mig här en stund.
Efter Teodor sovit klart ska vi upp till särmor, hoppas hon blir bättre snart, fått ngt jekla virus. inge vidare alls.

Så idag mår jag mkt bättre än igår. Hade en riktigt dålig dag.
Även som vuxen vill man ha uppmärksamhet ;)..

Nu ska jag göra min make sällskap en stund, för Telma hon somnade hon med nu. sötisar.
Ha en bra eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0