Lördagsmorgon.

åååh vaknar till strålande solsken o blå himmel, idag ska vi bannemig vara ute några timmar o leka o busa!

Nu sitter jag med Telma i famnen o vi har precis vaknat, grabbarna de har varit uppe en stund, de sitter o kollar på tvn o August o Teodor har härjat VILT, både högt o lågt =) men de har kul ihop iaf.

Igår va de lite svårt o lägga Teodor, han ville inte sova. Men till slut fick han ro o somnade väl runt en elva typ.
Hnn ville ju med vara uppe som alla andra, o imorse halvsju skulle August hämta Teodor för han va vaken, men maken sa då till att gå o lägg dig några timmar innan ni busar =) o teo somnade om igen.

Jenna <3 va med oss här hela kvällen igår, alltid lika trevligt när hon kommer. tycka om min gumma massa!
Synd bara att Telma va så jobbig några timmar igår kväll, med magknipet. Men de släppte efter jag fick henne o bajsa med o massera magen hennes, sen blev de tyst o hon kunde somna.
De vart, chips, dricka godis o filmmys igår kväll med =)..

pappa kom o hälsade på som vanligt med.
kul att han kommer lite oftare nu.

nu ska jag göra frukost!
ha en bra förmiddag.

Kommentarer
Postat av: tess

Skönt att de går bra... men ni är väl helt slut när ja hämtar dom imorgon... ha ha... //Tess

2008-09-13 @ 11:09:51
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0