Måndag.

En ny spännande vecka.
Inte för att de är så spännande men ändå, ngt brukar ju oftast hända.

Ska snart knalla ut med Jenna <3 på en promenad Om hon nu vaknat vill säga =P
innan vi ska upp till öppna Jimmy och Teo kommer efter två då han slutat på dagis.
Har nyss fått i mig frukost, vart en rostadmacka med gott på =)

Telma har sovit mkt bra inatt, vaknade kvart i två av att Teodor kom o satte sig bakom min kudde, jag trodde jag drömde först o sen kröp han ner under mitt täcke, men så tog jimmy med honom upp i sin säng o han somnade igen. =)..
jag trodde allvarligt de va en dröm först, men sen insåg jag att de inte var det.. hehe..

Mina små troll, vart så nöjd med denna bild på dem! Första ggn vi fångar dem på bild ihop.
Vissa dagar är Teo jättebra med Telma och vissa inte så bra, men de växer förhoppningsvis bort.
För de märks ju att han gillar sin lillasyster, när hon gråter är han där o klappar på henne och vill ha upp henne och pussar henne tom. Myspysungar! =).. Jag är så nöjd med dessa två underbaringar. Blir inga mer barn för oss nu! =P

jaja, nu ska jag kolla vad Jenna <3 gör, för o se om hon ville med ut.
Sen ska man träffa Becky och Alexandra med <3

Ha en bra dag-
All kärlek till min familj <3 

Kommentarer
Postat av: tess

Jooo de fungerar bra för grabbarna... de verkar trivas. Vi kommer... men när vet ja inte har fullt upp jämt tycker ja bara stress... men vi får höras ang de... //TEss

2008-09-01 @ 11:27:31
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0