Myspys morgon!

Myst med barnen lite, Telma har precis badat men nu äter hon, så söööt är min lilla tjej.
Teodor hjälper pappa o sätta upp hans nya säng, så nu blir de till o ligge brevid honom varje gång han ska sova kan jag lova. Annars blir de att han aldrig kommer o sova.

Maken ska snart iväg till ams, så jag o barnen blir själva en stund, om Teo hinner sova middag efter två idag går vi kanske upp till öppna, men om han inte sovit stannar vi hemma o busar istället. Sen kommer kanske världens bästa Jenna <3 ner. Underbar som ställer upp så på oss jämt! Och Teodor älskar ju henne otroligt, vi med iofs =P..

nu ska jag upp o se hur långt maken kommit med sängen. och bädda den ska vi göra med =)
och ta Telma o klä på henne och så.

Ha en bra förmiddag/middag.

KISSES!
ღ All kärlek till barnen o Maken ღ

Kommentarer
Postat av: Tessi

gjorde typ inget i helgen men den var väll helt ok



hur mår du då

2008-09-16 @ 12:35:10
URL: http://tessiilie.blogg.se/
Postat av: Tessi

jo det är bra med mig om man inte räknar med huvudvärken

2008-09-16 @ 13:40:15
URL: http://tessiilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0