Ojdå.

Har glömt bort o sitta vid datorn idag =).. Haft fullt upp hela dagen med barnen o sådära.
Nu har jag en lugn stund då Teo precis somnat och Telma sover i liggdelen i vagnen. så nu kan jag dricka oboy o ätaa ostmacka. Mumma!
Varit ute och gått med mina flickor Älääääx o Jenny <3 nyss alltid lika trevligt.

Sen har vi härjat på Öppna förskolan, jag va själv med barnne upp då maken va på ams o sökte jobb. Så jag o To härjade där uppe, ganska lungt och skönt idag vilket känns bra vissa dagar =).. Telma va hos en av personalen o sov så jag kunde umgås med min underbara son.

inte nog emd att vi härjat där uppe härjade vi hemma under eftermiddagen då morfar (min pappa) kom o så har han härjat med maken/pappa :P.. fattar inte HUR han orkar härja så.. haha.. skänk lite energi till mig gosse!

Hmm, detta med godis då de går inte så bra, har ätit idag o igår, men nu är de slut o jag SKA inte köpa hem ngt , o inte till helgen heller, chips de finns så de ska man inte köpa hem heller :).. Jag vill ju för både min o Teos skull äta godis en gång i veckan istället. Teodor han älskar ju snask, lik mamma på det sättet iaf =)..

Ja amningen går ju sådära, hon äter på mig på morgon, kvällarna o nätterna, på dagarna tar hon nästan inte bröstet , o skriker mest, utan vill då ha flaska :/.. men de får väl gå, jag ammar ju henne om nätter iaf o morgonen o kvällen. Det känns bra. Bara hon är nöjd med så mår jag bra.

Båda barnen ska vara nöjda så mår man bra.
Älskar dem så himla mkt, mina älskliingar, eller mamma o pappas!


Nu ska jag mysa med maken.
Ha en bra kväll gott folk.

Pusss Beeetty/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0