Sinnesro & Åtta månader.

Har varit iväg på sinnesro 12 stegs orkester, ja de va en otroligt bra grupp som spelade de va så man rös i hela kroppen.
När man väl kommit på hur sjukdommen fungerar frö dem som blivit drogfria o nyktra så förstår man så pass mkt mer att de verkligen BEHÖVER sina möten, stöd o tänka lite mer på sig själva för att inte börja igen, idag har de gått 8 månader sedan J tog eller drack ngt, vilket gör mig otroligt STOLT som flickvän o stöd för honom. Har alla hans vänner inom aa som tack för det o han själv att han vill vara nykter o drogfri. Jag älskar dig baby!
Både pappa, mormor o morfar o svärmor va med o massa andra iofs. Så de va roligt att de kom folk!

Teodor va som sagt hos min moster o mina kusiner, där han härjat o varit snäll o så, de va kul och höra. Då kanske de vill låna honom snart igen :).. tur att de går så bra när han är hos andra o inte är som han är med mamma o pappa, men de är inte heller samma sak! Barn de är fasiken smarta fast de är små..

Är väldigt orolig för Telma, idag har hon spytt två stora floder, de har bara sprutat ur hennes mun, precis som när hon va sjuk.
Det är inget vidare o se, så imorgon ska vi till BVC för väga o mäta o då ska jag ta ett snack med henne för det här är ju inte normalt, tänk om de verkligen är ngt fel på min skrutta =(.. visserligen är hon snorig igen, men ska hon kräkas mängder bara för det?! efter det ska jag till Alexandra o Becky <3 sen blir det öppna med dem o Teo o Jimmy, o faderullan. De blir en lång dag men ack så underbar o spendera den med fölk man älskar!

JISSES vad de öser ner regn! Bläää..
Nu ska jag kolla film, är inge trött idag heller :/

Nattnatt/ Love Beeetty!

Bjuder på lite underhållande bilder =)
ENJOY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0