Svartsjuka.

Har en riktig svartsjuka när han ska ut, men bara när han ska ut, inte annars? (på krogen menar jag nu)
Det är ju kontigt? Mkt skit sitter kvar i huvudet sedan han va otrogen med henne också.
Så fort jag ser henne blir det en klump i magen som inte försvinner på riktigt länge faktiskt..
och ont i magen gör det, så blir de minnen o blickar på när han berättade.. och när jag fick veta..

För vad säger att han inte gör om samma sak igen, men med en annan?
Men såhär känner jag bara när han ska ut, inte annars när han ska iväg ngnstans..
Jag vet själv att jag inte riktigt litar helt på honom, men det är ju inte så konstigt heller, och det vet han om, så han försöker göra allt för att jag ska lita på honom igen.

nu gör det riktigt ont...


Kommentarer
Postat av: michellesmamma<3

tack så mycket=)

2008-09-27 @ 20:46:16
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0