Trött Betty.

Är så trött, försökt och somna i över en timme nu men de går inte.
Telma har knövlat en del under kvällen så man han ju inte direkt få ngn ro om man nu kan säga så.
Men nu har hon iaf sovit över en timme o Jimmy har precis somnat typ, men jag har iaf kollat klart på mumien 3 ikväll =) dumt dem bytt skådespelare på mamman i filmen bara. men de gick o se den ändå väääldigt bra när jag sett hela med =)..

Jag ska väl ta o göra ett nytt försök o ta mig till ro i sängkammaren.
Vill orka med dagen imorgon med promenad o städdag.
Vi ska börja kakla nere i källaren snart så måste skrota allt som är där inne.. PHUUU!
De är alltid ngt på g i ett hus o göra.. Men tur de än o inget göra. =)..


Bjuder på lite bilder på mina älskade barn <3.

Nattnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0