vilken dag.

Har i stort sett inte gjort ett skvatt, regnat precis hela dagen har de gjort,  så trist, de gör ju att ens humör inte är på topp heller. Eftersom man då inte gjort så mkt är jag inte så trött, men har iaf hunnit kollat på en film under kvällens gång och tänkte att den somnar jag nog till, men nope. Blir inte så trött av o göra ingenting.

imorgon är de kyrkdags, Jimmy som ordnat denna 12 stegs orkester, lite roligt =).. men så handlar de om droger o alkohol med, o tillfrisknad, ser fram  emot det faktiskt! Är stolt över min lilla make! Imorogn har han varit nykter o drogfri i åtta månader UTAN ngt återfall, då kan man med kalla sig stolt, att han tog steget överhuvudtaget o bli drogfri o nykter gör mig så glad idag, vi har det verkligen bra, visst har vi våra perioder där de kan vara stökigt mellan oss. Men de är inte ofta alls längre. mkt skönt. Vi har ju skapat två liv o familjemedlemar i våran lilla familj med =) världens sötaste också!

Teodor ska vara hos min moster o mina kusiner imorgon då vi ska ner till kyrkan, eftersom han inte har stilla ben utan myror i brallan hela dagarna får han inte följa med. Då skulle de bara bli spring efter honom =P
och hoppas Jenna <3 kan komma under förmiddagen där innan de hämtar upp skruttungen.

ska göra ett nytt försök o somna, ska lägga in lite bilder på mina underbara barn!
Enjoy.

Kisses/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0