WTF

What The Fuck.
Har precis kollat in de nya avsnitten av OTH (One Tree Hill)
Den här säsongen är nog den hemskaste av dem alla. Men med den bästa!
Säger inget ifall ngn inte kollat fast de följer den, men ibland sitter gråten verkligen i halsen.

Älskar verkligen serien, de är nog den enda jag följer utan att vara uppbokad av en tv.

klockan närmar sig två o jag sover inte.. hmm.. trött det är jag verligen, ska sätta på en film jag sett många gånger så jag somnar sött brevid min andra hälft och våran Telmis. =)

Goodnaatt/

Kommentarer
Postat av: Emelie

ja men nu fatta ag:) tack..

Ska se OTH ivkäll den bästa serien som skådats:)

Varje avsnitt är ett öga alltid blött:P

puss

2008-09-14 @ 11:13:10
URL: http://brunettempan.blogg.se/
Postat av: sara<3 Michelles mamma

Hur många avsnitt har de kommi ut av s 6?

2008-09-15 @ 15:14:39
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0