ooohhh..

ser typ i syne eller så.. *TRÖTT*
Mia & dem fick i mig en liten pizza bit iaf nu så nu är magen mätt & belåten, så nu Jenna kan du vara stolt att jag käkade igen :P Håller på & tittar ppå ngn svensk serie? Meen inte så bra så jag ska knuta mig till sängs, klockan är ju rätt mkt & ska upp skapigt tidigt imorgon & hämta mina snuutt barn : )  så imorgon inget bloggande förens på eftermiddagen ungefär.

Träffa Aleex & Becky imorgon också det va ju inte igår direkt, sen Ak : )
Jisses, ibland önskade jag att de fanns mer tid på ett dygn.
Sen blir de möte imorgon också, de ser jag fram emot, har redan kikat på lägenheter.
får se vilken som är frächast som jag vill ha : )

Tack för idag Jenna & ni som hört av er, så himla skönt att ni bryr er : )
jag antar alla erbjudanden jag får ; ) hehe..
Det är nu man vet vilka som är ens vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0