En fredagsmorgon!


Solen lyser, himla mysigt må jag säga. Vaknade av att barnen kom ner & kramades, eller ja Teodor, sen vaknade Telma & då va de bara att gå upp :)) Älskli fick jag faktiskt väcka imorse, han va lite trött, vad skulel han göra utan mig ibland? :D.. haha.. Ja snart ska jag & barnen gå upp & lägga oss i badet & mysa lite, sen blir de att knalla ut till lekparken. Men första ska de bli frukost. Nu börjar magen bli hungrig. Barnen har redan ätit men jag är lite segare på att äta frukost än dem.

fredagsmys ikväll blir det nog, ska nog ta en & annan cider & lugna mina nerver lite efter en halvjobbig vecka med sjukt barn & otroligt mammiga ungar :)) Teodor börjar dock bli pappas pojke igen, men han är även min.. skitungen! :))..

Ja goott folk ni får ha en superb helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0