satt & tänkte förut.

Det är mkt tänkande från min sida nu med saker känslor & allt hit & dit..
Varför kommer de mesta tänkandet på kvällarna för precis innan man ska gå & lägga sig?
När man har det så bra som man har det ska man väl inte behöva tänka på allt som man inte ska tänka på?

Det kommer iofs jobbiga perioder i ens liv då de inte går att undkomma.
Men nu går jag igenom en bra period, eller ja jo den är bra.. den dåliga gick jag igenom för några månadersedan..
nu bearbetar jag tillit & komunikation, de står på min lista.. jag har så förbannat svårt att lita på folk.. de som jag litat på mest har svikit mig i botten.. jag vågar inte släppa in någon i mitt liv längre nästan.. jag måste börja lära mig att de går att lita på folk & att man kan säga saker till dem som stannar där.. men ändå så kommer det jobbiga, när de kan pratar strunt om den o den varför inte om mig när inte jag är där? så vem kan man lita på egentligen i denna världen?

min syster va min bästa vän..
hon va den jag älskade så högt..
hon är den jag saknar mest av allt..


min mamma har en stor del i mitt liv också, men sen kan man ju inte berätta allt för ens mamma heller.. inte precis allt med mkt vet mamma om allt.. lite håller jag mig för mig själv.. Hon finns där & lyssnar när jag är ledsen/arg/glad oavsett om vi är oense om saker.. det är underbart! Mamma vet ju til slut ändå alltid bäst.. men vi har också våra dispyter, men nu är vi mor & dotter gäng :D.. och jag njuter verkligen.

Kommentarer
Postat av: MichellesMamma<3

joo ja förstår dig har inte heller så mycket att skriva om längre går liksom i perioder med bloggandet.. Ja det är bra att ni gör det :D kanske vi har turen att få träffas vi med snart hehe vore skoj :D kramisar

2009-08-13 @ 20:39:27
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0