wohooo götet :))

ååh om det va lätt att få lägenhet här skulle jag inte tveka en sekund faktiskt, vill verklgen flytta hit, staden är så jävla underbar! Skulle inte sakna degerfors spec mkt iaf, jo såklart vännerna & släkten. Men inte resten, inavel & sjuka folk för de mesta!  Sjukt skrattretande en del saker som både händer & sägs..

Men nuså har mamma iaf åkt iväg & kommer om 14 dagar. Lång & skööön semester kan jag säga.
Mums! Va på liseberg igår, riktigt roligt fast de regnade lite, men de fick inte mig & Jimmy att åka hem inte, hade så roligt & mkt skratt med Pelle & Linda, härliga personer för den delen. De ska man träffa mer av.
Sen idag har vi shoppat loss, mer imorrn.. härligt härligt.. får inte nog av staden!! :))..

ungarna gillar ju allt som händer, så mkt här.. åååh jag vill verkligen bo häromkring. vore inga fel alls, men drömma de går ju verkligen ;P..
jaja, jag ska lägga mig brevid älskli nu & mysa ner mig.
en dag imorgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0