Älskling är hemma =)

Han Kom hem för en stund sedan, jag själv hade inte varit hemma länge heller :).. blev så glad, ville bara hoppa upp i hans famn & pussa & krama :).. Underbart att ha honom hemma igen. De dröjer nog några veckor innan de blir till att åka till Finland igen. Men inte mig emot. Skönt att ha honom hemma nu, kan kramas & vara en familj igen.
Han åkte iväg & hämta plutten precis, se hur han reaktion blir när pappa kommer :)

Imorse fick Teodor åka pulka till förskolan med mamma, de va tung, men han älskar det. Ville inte gå av & leka med barnen men de blir mera åka ikväll. Snö är roligt :) Mormor hade Telma som vanligt, sen tog jag Telmis & gick iväg till öppna förskolan. Där vi spenderade tiden av förmiddagen med goda vänner & skit ungar :).. älskar verkligen personalen som är där, de är underbara! Dem kan man prata med om allt också utan att de läcker vidare.

Pratade med urban förut hoppas han tar namnet Haley till  ottern de ska få :).. Då inte Telma fick heta det för Jimmy ;)..
Eller om systeryster tar det namnet på sin dotter ja om hon får en till, men de tror jag :P, är ju så vackert. Jag ska se om de går att klämma in det i Telmas andra namn?

Har tom hunnit skotta snö på gården idag, jimmy trodde inte sina ögon när han kom hem.. Jag kan om jag vill ju :)
omöjlig är jag inte.. mendet är tråkigt de måste jag erkänna, men i ett förhållande måste man ge & ta?! Eller?
Här tas inget för givet längre :).. Underbart med min familj. Snart kommer ju mamsen också.

Nu ska jag snart börja med maten, hungern tar över :)..
Ska inhandla chips & sådant inför kvällen också.. Mums!

See yaa ; )

Kommentarer
Postat av: Erika - Min Kamp mot Fetma!

Vad skönt att han kommit hem nu! :) Vet hur det känns då när de varit borta.



Han är pappaledig nu och jag söker jobb. :) Du är mammaledig antar jag? :)



Åh vad gott med chips ikväll då! Tänk om man kunde äta allt utan att gå upp ett HG! haha! Ne ja är super nöjd med min livsstil :)

2009-02-06 @ 14:46:09
URL: http://regndroppe.blogg.se/
Postat av: saramichellesmamma<3

ja men de är ju en bit iaf min hade döt i 6-7 nångång o dom upptäkte de på vul i början på v 10..



joo ja är rätt halv seg idag haha men har tagit mej en svänga på stan iaf haha :P nee hon har ju haft sina perioder bara där hon knölat men nu har hon sovit jätte bra väldigt länge så ja får se vad de blir ikväll natt hehe..



hmm ja de lutar nog åt godis o mysa för vår del med hehe :D

2009-02-06 @ 15:04:57
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: tess

De får du göra för hon e grym helt klart... hon kan verkligen sträcka på sig å hon har lärt sig på kort tid å utvecklats enormt.



Ja nu e ja ledig såååå skönt. //tess

2009-02-06 @ 16:47:45
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja nu är ja på bättre humör :D Hihi.. Oki skönt att nu kommit ikapp, vi ligger inte heller efter så, men skulle endå vara skönt o få lite mer pengar i månaden så man kanske skulle kunna ha råd med en billig sleten bil ;) m.m Haha jävla snö vettu, drog mej förut när ja va ute med hunden, o så snabbt som ja kom upp på fötter igen har ja nog aldrig gjort förut, hade ju en bakom mej.. Så ja bara gick vidare som ingenting ;) Fy fan va ja skämdes.. Haha. Pusss

2009-02-06 @ 21:41:01
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Sanna

Gud vilken mysig liten familj du verkar ha :D

2009-02-08 @ 16:48:51
URL: http://vivelasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0