Lördag.

Jimmy åkte iväg till sin mamma en sväng & jag ska klä på barnen & gå ut & åka pulka :)..
Teodor är helt till sig, Pulka pulka står han & säger & drar i kläderna & SKA ut!
Så det är bara att gå & klä på dem & sen gå ut då ;)..
Nu när de äntligen är snö ute får man faktiskt passa på att vara ute med älsklingarna så mkt de går, det är ju mysigt med snö! =).. & det är ju så vackert när de snöar.

Ikväll film & bara umgås Jimmy & jag är vi lagt ungarna! :)
Känns underbart att han är hemma igen.
Va ju trevligt när han åkte, men ännu bättre när han kom hem!

Som han sa borta bra men hemma B Ä S T!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så mkt,=) Ja jag är jätte nöjd men hon ska fixa lite mer på den den är inte riktigt klart än,=)

2009-02-07 @ 12:40:50
URL: http://missmaaliin.blogg.se/
Postat av: Erika - Min Kamp mot Fetma!

Vad kul att vara ute och åka pulka. Önskar mina barn var friska så skulle jag göra detsamma. Man får allt motion när man har barn ;) Men det är ju så underbart och skönt att röra på sig. Kommer nog jag med tycka är MER skönare att röra på sig när man inte väger så mkt som man gör :(



Nu har ja och Thindra gjort tårta till hennes kalas. Ska bli skojs sen. Vid 16 kommer folket. Så kommer uttpdatera med bilder sen ikväll :)



Jag är utbildad undersköterska så jobbat som timvik/sommarvikarie sen 2003. På samma ställe som ligger 1min ifrån oss. :) Men är inte alls det jag vill jobba med nu. Vill jobba med hästar! :)



Skönt du inte har lätt för att lägga på dig. Vad gör du om dagarna för att hålla igång? (förutom barnen då)? Ge mig tips! :D haha!



Kram!

2009-02-07 @ 13:07:58
URL: http://regndroppe.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du bytt lösen ?? kommer inte in :(

2009-02-08 @ 10:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0