Redan söndag :)

Helgen har gått väldigt fort.
för fort egentligen.
Men snart är den slut.

Telma sover nu igen för tredje gngen idag då hon är väldigt kinkig (tänderna)
Men de går väl ändå, tur man kan få henne att skratta, men JISSUS vad hon blivit mammig, varken Pele eller syster kan hålle henne innan hon räcker ut armarna till mig eller skriker efter mammmaaammm låter det, underbart är det iofs att hon säger mamma! Och såå mysigt..
Men bara tänderna kommer så blir hon sig själv & urgulliga & glada Telmis igen.

Reser hem på tisdag istället..
saknar dem för mycket hemma, sen ska syster med & har lite & göra under veckan då vi ska träffa präst & lite så innan dopet! Sen har jag ju en enrom hemlängtan... Så saknar jag Teodor alldeles för mycket.. dessa dagar har varit jobbiga utan honom. Tror ni jag ska pussa & kramas med honom, lär ju sova brevid honom första natten hemma! :) haha..

Ska snart till affären & handla lite välling till damen & sen äta kyckling.
Har iaf inrett syster & deras lägenhet nu, satt upp tavlor & donat som bara den medans de va ute hos några.
De blev jättenöjda, jag är ju mkt för att inreda. ;)

Ha en bra söndag allihoppa
Imorrn åker jag till mamma igen. Måste kika in hennes nya hemmabiosystem :P..
Samt hämta kläder & diverse saker innan vi åker.
vi åker ju på tisdag förmiddag syster & barnen & jag.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej hej hoppas allt är bra med er =) tråkigt när tänderna drar i gång gör juh så ont på de små =(

kram

2009-02-26 @ 20:12:29
URL: http://lindasyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0