underbar dag.

kvällen igår va mysig med film & gottgott.
Natten däremot va inge vidare, Telma sover dåligt nu. Men inte så konstigt.

Har haft än sålänge en väldigt bra dag med systeryster & Pele & våra barn :)..
Meeen längtar verkligen hem nu! Efter min älskling & min son!
Åker till mamma på tisdag kväll & hem till mina älsklingar på onsdag kväll.

Pratade med mina pojkar förut, & de va super jobbigt.
Teodor saknar jag faktiskt mest.. kanske inte är så konstigt?

Hittade en jättefin röd klänning till Telma idag.
Jag & mina klänningar ;)..
Är ju tokig själv i det.. Är ju så vackert!
Men kort kort ska de vara.
Har ju super fina ben så :P.. Hela jag är ju det :)
Får man höra dagligen.. vilket är alltid lika roligt!

Neeej n u ska jag leka lite med tjejerna.
Kommer lägga ut en del bilder på bildboken sen när jag väl är hemma :)

Ha en otroligt bra lördag.

Har ju en del kommentarer att svara på, det gör jag så fort jag får mer tid över till datorn :)
Därför de inte publicverats än!

Kommentarer
Postat av: Erika - Vardagslivet som småbarns mamma. HÄNG GÄRNA MED!

Hej!

Hur är det med er? Saknat din blogg ju! Hur hade du det när du var bortrest?? Fick ditt lösenord men inget användarnamn så kan ej läsa de låsta inläggen. ;)



Händer ikväll? Själv ska vi se på melodifestivalen :) Hoppas någon bra går vidare. :) Ska strax lägga Thindra här. Lukas sover redan :)

Ha en bra lördags kväll !

Kramar!!

2009-02-21 @ 18:55:20
URL: http://precioso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0