Besök.

Snart får vi besök, blir av med hunden..men får tillbaka den på fredag igen.. suck!
Ska snart ringa världens bästa Jeenna & se vad hon gör : )

Ska pussa på min älskling också innan han ska åka iväg snart!
Teodor sitter i soffan & tittar på sin favorit kanal, playhouse disney ;P
& Telma sitter i sin gåstol, nu börjar de hända saker med henne!

Barnen ska snart ha mat, gröt står på listan till Telma & plättar till Teodor.
Älsk & jag har redan ätit mumma : )..

hängas tvätt nu.. alltid lika roligt..

Kommentarer
Postat av: Elin

Allt går faktiskt bättre än väntat! :D

Jag trodde det skulle bli massa vakna nätter och slitsamt liksom med tanke på att jag är ensam.. Men det är nästan som om Thea känner på sig det och är därför snäll mot sin mamma ;) hon sover bra på nätterna och är snäll på dagarna också! :D



Nu funkar de också bättre med amningen, men de tog några dagar för mig innan det kom igång och de va lite jobbigt faktiskt..

Hur är allt med er då? kraam

2009-01-07 @ 17:23:22
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: tess

HUnden???



Ja de bor varannan vecka även om de varit lite hit å dit under helgerna nu. Men tills vidare ska han vara här tills han vet hur man beter sig. //Tess

2009-01-07 @ 17:30:59
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Micca

hehe ja just d, du ville bli underskterska? :)



njaa, killfronten står rätt stilla faktikskt, får se vad som dyker upp under året :) det är svårt d dära faktiskt. funkar bra mellan dig o jimmy nu?



puss o kram hela dan <33

2009-01-07 @ 17:49:21
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0