Bloggtorka!

Ja nu har de blivit bloggtorka igen..
Orkar då inte sitt vid bloggen så mkt längre.. men som jag brukar skriva de är ju ngt som kommer & går.
Sitter mkt på tradera nu & inskaffar lite kläder till Telma & Teodor! : )
Mkt man kan fynda på & som är i bra skick! Fått en vårjacka till Telma också för 10 kr som jag vann igår : ).. Roligt.. Hoppas bara jag får Bondelidtröjan till älsko, så jeeevla snygg är den! =)..

Se om Han & Albin kommer snart, passade på att åka ner på isen medans skruttungarna sover : ).. jag sov dock till halv ett idag.. OJ! trötta Beetty! Som vanligt har jag världens bästa fästman! =) Han vill inte sova ut direkt då han vill somna på kvällarna, är ju också smart av honom :P..

Igår kväll va Ak här igen : )
Gick en promenad, pratade & kollade på film, kul att du gillar skorna så mkt : ).. hehe..

Ha en underbar dag! =)

Kommentarer
Postat av: AK

"Gillar"... Love kallar jag det ^^ Hahaha, syns senare !! :)

2009-01-18 @ 15:42:35
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: Ellen

haha du är inte ensam om den delen. för ja har oxå bloggtorka hahaha

2009-01-18 @ 18:18:44
URL: http://truelovemate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0