Fredag Eftermiddag.

Har nyss kommit hem från att ha hämtat plutten på förskolan, där han hade sovit middag över en timme, så tji fick jag som trodde han skulle sova när han kom hem : ) Men nu glyser han på tvn, sin vivi.. Börjar bli lagomt trött på playhouse..
Telma hon sov över en o en halv timme förut så mormor kom in & tog henne, hon vaknade precis när vi kom hem jag & Teo.

Hann prata med världens bästa Jeenna förut : ).. Måste ses snart & ta en promenad & prata mer =)
Sen vill vi träffa farmor också, hii!

Nu vet jag vilka monstren va som kom & knackade på vårat sovrumsfönster mitt i natten i onsdags natt.
Vilka folk det finns :P.. haha..

Se när älsko kommer hem idag,
Han har en del att berätta för mig om jobbet ; )..
Oskar kommer sen runt fem också sen ska han stanna hela helgen.
Vetefan om vi kommer se mkt av honom mer än när vi ska äta typ :P..
Jag kommer ihåg själv hur jag va när jag va 13-14, va jämt med kompisar & aldrig hemma.
men mamma hade de lugnt iaf då :)

Neej nu ska jag kila iväg & göra lite mat åt Teodor & Telma, jag själv har redan ätit idag : )..
Haa en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0