Godmorgon lördag

Ja morrnmorrn bloggvärlden!
Har börjat tycka det är tråkigt att blogga nu.
Har inte så mkt att tillägga längre..
Men sådant går ju också i perioder. Vissa dagar skit mkt & andra inget.

Ska iaf göra frukost till mina älsklingar nu,medans som jag lovade skulle älsko få sova ut =)..
Han mår bättre nu! Som tur är.

Snacka om att jag verkligen har fastnat för böckerna om Bella & Edward, & deras klärlek.. ååh kan nästan inte sluta läsa om kvällarna!
Längtar tills jag ska se filmen & de gör de andra två också!

Jisses vad man skratta åt en del som dansade igår på Lets Dance, som Blondinbella, inte fan va hon bra iaf!
Eller vad säger du Ak?  ;)
Hade för övrigt en super trevlig kväll igår.
Neej nu vankas de frukost!

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - Boys style in a gay's life ☆

Neeej inte tycka det är trist! Fy på dig retas:P



Hoppas du får en fin dag:)

2009-01-10 @ 09:02:32
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: AK

Ja visst är de underbara !! ^^ Tur att jag är singel nu och kan leta fram min egen Edward.



Hon var ju värdelös !! Fast å andra sidan så var CarlJan värre...

2009-01-10 @ 10:24:12
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0