Godnatt inlägg.

Ikväll är jag pigg & sitter uppe & skriver en liten handla lista som jag glömde flörut när jag & moster va iväg & handlade lite :)  eller lite, de vart 8 påsar med mat & blöjor, toapapper & skit :P.. Men nu har vi mat hemma ett bra tag!
Mamma & dem kommer ju om 13 dagar också & då ska de ju ätas här. Men när Jimmy åker till Finland kommer jag inte direkt göra mat åt bara mig. Teodor han vill ju gärna ha sin burkmat än då & då & plättar som han älskar, vi ska leva på plättar, sylt grädde & våfflor den veckan Jimmy jobbar borta ;).. haha..

Har budat till mig ett par Dolce glasögon som ska komma nu under veckan :)..
Otroligt fina va dem cokså! Sen ett par vanliga pilot till jimmy.. han är så snygg isånna!

Idag kom jag på en grej att göra hemma när barnen sov, jag skulle bums göra om i vardagsrummet, så efter tre när Jimmy kom hem donade vi här säkert två timmar & flyttade hyllor & tavlor mm, & nu är de skit snyggt hemma hos oss!
De enda jag vill ha nu är en ny bokhylla! Lite modernare, men den vi har är också snygg, men lite med gammeldags.. vi skulle allt få ett par tusen för den om vi skulle sälja den  då den är värd lite =).. 
Men jag är totalt nöjd med grejandet idag!
Skömtade med Jimmy förut & sa efter du kommer hem från finland kommer du inte känna igen vårat hem.. Jag får ryck ibland & gör om :P..
Nya blommor köpte jg på mig idag med, det är ngt jag älskar.. B L O M M O R!
De gör  h e m m e t  så  l i v f u l l t  på ngt sätt.

Lyssnat på mamma mia skivan också, så nedrans bra.. Ska sätta på mamma mia filmen sen & kika på för 10 ggn eller så :).. Teodor & jag rockade förut & dansade & hade oss.. Plutten så jävla go är han! Båda mina älskade barn är underbara! De bästa i mitt liv.


V ä r l d e n s  b ä s t a  J e e n n a , J a g  t ä n k e r  p å  d i g !
F i n n s  h ä r  f ö r  d i g . M i s s  y o u ! ♥

Kommentarer
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

sv: ja gör det så sparar jag din design sådära :)

ja det går bra det, låter bra det så får jag lite extra pengar tills jag fyller år och ska fira mig själv :D fyller 20 den 10/2 :D hoho!

2009-01-27 @ 23:34:16
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

sv: haha jaa :) synd att jag fyller år på en tisdag nu och sen firar jag och pojken våran dag på helgen efter så jag måste vänta en vecka efter jag fyllt år innan jag kan fira nått :D hohoh!

äsch så gammal är du inte :D

2009-01-27 @ 23:40:50
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

sv: yes det kommer jag :) ska fixa det imon då :) hoppas du är inne nått på eftemiddagen så är nog allt kalrt :)



ska sova nu, vi hörs sedan:)

sov gott, kram :)

2009-01-27 @ 23:55:30
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Angelica

Hihi aaa det tycker ja :) jasså såpass, blir det 25 års fest hos dej med sen då ;) Haha aa och jag har ynka 7 år kvar :S Bläää.. Aaa hon sa det nere på bvc att ja kunde ta nått ca 1 timma innan.. :P Jasså, ja kommer väll börja böla o grejjer ja ;P haha nee då så illa ska det nog inte vara!! Jodå här är vi friska, peppa peppa! Så allt är bara bra :D Puss

2009-01-28 @ 00:15:27
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0