Inte tid

Har inte haft tid för att sitta vid datorn idag : )
Har varit med världens bästa Jeenna & ngra till hemma hos henne! Saknat henne när vi inte kunnat setts.
Fick så fina Julklappar till barnen. Tack så mkt hjärtat.
Ska se om Telma vill sussa en stund snart, hon är nog övertrött efter den långa dagen då hon inte sovit så mpnga ggr som hon brukar, vill ju inte missa att de händer ngt :P.. Snutta.. Fick på henne sin snygga Adidas kläder, så himla söt blev hon, lilla skalle Per, eller hur va de nu?  ; ).. Men båda passar i de mesta! Teodor är också fin i sina Adidas kläder.
Ska föresten gå & pussa på honom massvis, då jag knappt träffat honom idag.. saknat honom varje minut & de är så tomt utan honom. Ska ta & sätta upp korten vi fick idag också, otroligt fina va allihoppa på barnen & mig & Jimmy, förgylla sovrummet lite till med fotografier på våra skatter : )..


''En del folk förstår jag mig inte på, OM man nu stör sig så mkt på en del männsiskor/deras bloggar/deras liv, varför har man nöjet att läsa om dem? För att sen klaga & bara störa sig ännu mer?
Jag själv har stört mig på en del som bloggat & jag ger fan i att läsa för de inte är intressanta =) Så är de ju bara! Sluta läs om ni nu stör er så mkt, men såklart de finns folk till allt tyvärr ; ).. Bara så löjliga sådana!''

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jaha okej, ja men då är det förståligt.. Nee har inte sett nå mer än det ja redan sett, verkar stå rätt stil nu :( fina kläder :D hihi.. aha okej, har hon åkt hem nu ? PUSSS

2009-01-05 @ 19:51:30
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0