Kläder igen!

Har beställt en adidas overall åt Telma : ) de står att de heter så men de är Tröja & Byxor som hon har nu, en likadan men i större storlek som hon kan ha lite mer sen, Teodors kan ha sin säkert ett år till då det är 98 på hans : ).. Han har ju bara 92 i storlek än & de är lite för stort, han har även mkt i 86 än faktiskt : ).. han är ju bara 86 cm lång & väger 13 kilo! Plutten.. Telma ska vaccineras & vägas & mätas nästa onsdag, då hon väger över nio kilo & är säkert 70-72 cm lång redan : ).. Hon är verkligen tjock, men bebisar ska vara tjocka! ; ) Springer av sig det till sommaren vettja!

Skruttan sover & har gjort det två timmar & älsko åkte & hämtade plutten nu, sen blir de myspys resten av dagen.
Ska hänga lite tvätt nu, innan jag äter min apelsin då man luktar så illa när man ätit sån! Ska laga mat efter Teodor nap också. Ska svara på kommentarerna också, har en del att svara på : )..

Kommentarer
Postat av: linda

ja dom kommer gå på samma dagis fast olika avdelningar tindra går ju på storbarnsavdelningen och neah kommer gå på småbarnsavdelningen men det blir ju dörr i dörr haha så d ä ju en trygghet för neah eftersom hon har vare med dit i ett års tid haha hoppas bara hon kommer trivas usch känns som om hon blev stor så himla fort=(..Jag ska läsa upp så jag får fullständig gymnasie kompitens hann bara läsa två av tre år vad har du tänkt att läsa då?? kram

2009-01-07 @ 15:18:41
URL: http://lindasyren.blogg.se/
Postat av: Emelie

men gud stora söta tjejen..:) Fast hon ser inte så tjock ut fast kanske för hon är lång.:) Men bebisar ska vara tjocka det är det som är charmigt :)

Du behöver råd har beställt kläder i syl 80 till Elise som jag tänk hon ska ha i sommar från hm tror du det kommer vara för stort ??

Kan ju säga att hon är nog än 2-3 cm kortare en telma..

2009-01-07 @ 16:33:29
URL: http://brunettempan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0