Kors i taket.

Två inlägg idag :P.. med en timmes mellanrum! Men ngt mer idag blir det noginte! =)
Älsko har gått för att hämta Teodor sen tog han en tripp med hunden också, undra om han sovitmiddag på förskolan idag. Sen sover Telma middag igen nu.
 Hela förmiddagen har Jimmy städat & donat, hur orkar han? Tvättat & grejat, vad har jag gjort för att förtjäna honom? :).. Ja eftersom min mamma va perfektionist & är än & städade jämt hemma så blir de att jag inte gör det lika ofta medans Js mamma inte är så noga så blir han det auot.. Rätt komiskt egentligen, tur han gillar att göra saker för sitt & vårat mående :)..Han får ju ett fint & städat hem tillbaka!

Men är lyckligt lottad över att ha de så bra som vi har det, visst bråkar & tjafsar vi som vilket annat par, men det är inte ofta längre.. mkt har ändrats med oss..
Vi har mkt planer & många år framför oss att hitta på saker.. Resa, giftemål, födelsedagar osv.. Åååh vad roligt vi ska ha det! trivs så med min familj & skulle inte byta bort den mot ngt.
Älskar er! ♥

Ska snart lägga upp annonser på tradera & sälja lite kläder som barnen växt ur : )..
Så man får en liten slant, redan tjänat 400 denna månaden! =)..


Nästa helg ska de bli storkalas också, göra smörgåstårta & packa in paket! Mkt roligt : ).. En  fyller 40 & en annan fyller 60!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Äh det är lugnt :P Kommer oxå in i såna perioder, men nu har jag vart rätt aktiv ett tag, riktigt förvånad själv ;) Här är allt bara bra & med liam med, han sover just nu middag :D Anders, hans & susanne har vart här o tröttat ut honom ;) Händer i helgen då? allt bra med er? Pusss

2009-01-21 @ 15:09:07
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Johanna

äntligen bloggar du :D

2009-01-21 @ 18:02:18
URL: http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: saramichellesmamma<3

Heej ja tror inte ja får nå skadestånd inte, de fick inte ens min mamma när hon steriliserades med min lillebror i magen.. Men jag har iaf fått hjälp idag ÄNTLIGEN!! ringde till sjukvårdsrådgivningen då ja inte fick tag på nån på gyn i karlstad, så hon hjälpte mej eftersom ja fortfarande blöder efter att ha ätit klart dessa tabletter i måndags, Så ja fick en akut tid på gyn i kd och fick träffa en underbart bra gyn läkare gjorde noggrant ultraljud visade mig vart alla rester var kvar och så vidare. Prata massa och han berättade för mig om allt och så :) sen så fick ja en tid för skrapning på fredag. Han sa att din kropp kommer aldrig klara detta själv. Så som jag redan sagt innan då ja föreslagti skrapning för gyn här i kristinehamn, men då de sagt att de ite gör sånt.. Så ÄNTLIGEN har ja fått hjälp kan gå vidare.. efter att ha blödit 47 dagar idag...

Michelle är bättre nu lite snorig än bara, hur är det med er då? bättre ni med? kram

2009-01-21 @ 18:07:47
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0