kvinnans list..

''En dag var Sven ute & gick & såg sin kompis Olle komma äkande i en splitterny cabbe ... Olle stannade vid Sven & visade upp ett stort smile, mycket nöjd med sin nya bil!
-Olle vart har du fått bilen ifrån? freågade Sven.
-Lena gav den till mig.
-Gav hon den till dig? Jag visste att hon gillade dig, men det här är ju löjligt!
-Så var det, sa Olle. Vi var ute & åkte längst kusten mitt ute i ingenstans. Helt plötsligt körde Lena in på en liten skogsväg, stannade & klev ur bilen. Kastade av sig kläderna & sa : Olle! Kom & ta det du vill ha! Så jag tog vilen & åkte iväg.
-Du är smart du, Sa Sven. Kläderna hade aldrig passat dig!''

 När frun kommer hem, så säger hon till sin man
- Jag har en god & en dålig nyhet! Vilket vill du höra först?
-Vi kan ta de goda, svarar mannen.
-Airbagen fungerade!

Snacka om att jag har tråkigt... ; )

Kommentarer
Postat av: Angelica

gjorde det idag men inlägget försvann :S men nu är det där de ska vara ;) hihi

Aha okej, surt det där me pengar :( vi har oxå skit dåligt denna månad, o nästa med :( :( :/ Pengar suger.. Jasså men han får ringa o tjöta på chefen tills han får den, DÅLIG STIL... Har ni haft en bra helg? :) PUSS

2009-01-04 @ 20:51:08
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: soeticz

sv: bra det :) den blir nog klar imorgon :D

2009-01-04 @ 21:09:22
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: linda

hej jo jag vet hur d är skulle inte kunna tänka mig ett liv utan mina godingar hehe många gånger när maken jobbade i sthlm som jag hämtade dom när dom sov och la dom hos mig för att få snosa lite på dom =) har haft det såhär länge nu sen tindra föddes men jag vet tyvärr inte varför...hoppas ni har haft en underbar helg har kastat ut julen i dag ja hehe så skönt kram på dig=)

2009-01-04 @ 21:45:51
URL: http://lindasyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0