mohahahah..

Måste man vara falsk för att man inte längre tycker om en person? De va de dummaste jag hört..
Är trött på dessa folk som snackar en massa & är allmänt blåsta i skallen!
Jag har mina vänner & bla bla bla! Fuck you säger jag bara! Jag bryr mig inte ett skit om dem..

Har svärt en jävla massa idag också över en del saker..
De fick både Jimmy, Jenna & Annakarin höra hela kvällen ; )..
Va ute & gick med tjejerna förut, skönt & komma ut & gå.. passa på medans de inte är så kallt ute..
Hoppas på promenad imorgon med med dammerna : ).. Plutten ska på dagis som vanligt på onsdagar sen ska jag skriva ett hemligtinlägg om morgondagen ; ) weii, stola Beetty!

Har föresten lagt lösenord nu på min bilddagbok, så ni som ska ha tillgång till den får fråga efter lösen!
Vill inte att alla ska se bilderna, trött på en del personer som bara tittar på dem hela tiden & inte har ngt med oss att göra längre! Jag tror jag har de jag vill på min lista : ).. men säg till om jag glömt ngn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

aah just d ja, =) han har 92 egentligen men ja köper 98/104 nu, 104 i tröjor. Va har teo? =)

puss <33

2009-01-07 @ 00:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0