Några Norge Historier

♦Det var 3 Norrmän som var i Sverige.
Den första hade spel att fotboll och lärde sig säga vi gjorde det vi gjordet.
Den andra gick på restaurang och lärde sig att säga kniv och gaffel.
Den tredje gick till dagis och lärde sig att säga jag först.
En dag kom en Polis och frågade om de kände till något om ett mord.
Då skrek den förste vi gjordet. Och mordvapnet? Kniv och gaffel.
Då ska ni hängas. Jag först!♦

♦En svensk flög luftbalong.
Efter en storm visste han inte var han var.
Då ropade han -Var är jag?
-Försök inte lura mig!
Jag ser nog att du är i den där lilla korgen där uppe!♦

♦Det var en gång två norrmän som skulle bila från Bergen till Stockholm.
Efter ett tag frågade en: -Hur långt är det kvar?
-Det är över 13 mil kvar!
-Vi skulle tagit en mindre karta!♦

Kommentarer
Postat av: Micca

haha jag vet inte, men det är så skönt när man väl kommer tillbaka så det får va värt det, bara man har musik i öronen så :D anners får det va så



jaa men visst är dom det :D

jo det går bra, men jo, tvåårstrottsen har innfunnit sig haha, men den har varit här ett bra tag känns det som.

Teo då? trottsig?

pusss <33

2009-01-23 @ 15:44:24
URL: http://miccii.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det hoppas jag med, men har ju inte fått någon tid än ?? Så vet inte om jag ska vänta veckan ut nästa vecka eller ringa och höra, förom bara 2 veckor typ blir hon ju redan 9 månader. Men tänderna går så bra så hon är inte ett dugg ledsen inte på dagarna men lite orolig på nätterna var hon ett tag men nu äre bättre.. :) Jasså usch då vad jobbigt :( hoppas det blir bättre snart..!

Allt är jätte bra med oss.. :) Allt bra med er ?? kramar

2009-01-23 @ 16:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0