Nyårlöftet bröt han på bara ngra minuter..

Ja, gubben bröt sitt nyårslöfte på bara ngra minuter efter att han gått upp, igår kväll skulle han ta de sista blosset, säkert. De första han gjorde va att åka till sin mamma när han gick upp, sa bara jag klarar inte det här.. Hur svårt ska de vara egentligen? Han har slutat förr & iofs börjat igen, men hur dyrt är de inte & röka, hur äckligt luktar de inte om människor som röker? Hur äcklig andedräckt har dem inte då.. Jag tycker det är riktigt äckligt med folk som röker, de inkluderar alla som gör det i min närhet som jag känner & umgås med & de flesta vet att jag tycker det är skit äckligt. Må ju säga att fruntimmer som röker ser förjävligt ut, bland de fulaste jag vet.. Även min mamma röker så! Ja det är ju vad jag tycker.. att de är äckligt med folk som röker!

Jag tänker iaf hålla mitt löfte iår..
Dra ner till två ggr i veckan till att börja med sen minska till bara n gång i veckan!
De är ett måste. Jag vart små putt nu när han drog iväg.. de har inte ens gått 12 timmar sedan han rökte..
Usch för det!

Telma har hunnit sova en gång & är på g igen, Cassi & Teodor leker sova uppe på hans rum & Jag har plockat & donat sedan jag vaknade typ, va massa att plocka undan & diska, TUR vi har diskamaskin : )... de är till bra användning till smutsjobbet på disk : )

Jaa, dagen bjuder på en promenad & småsovstunder skulel jag tippa på för min del.
Är skapligt trött, men ändå inte så farligt, den riktiga tröttheten brukar komma runt en fyra fem för min del så dålär jag vara apsur?

Nu ska jag kika vad barnen gör!
Ha en super bra 1 Januari :)

Kommentarer
Postat av: Kicki

förra nyår så skulle mitt nyårslöfte vara att jag skulle sluta röka. Men klarade bara 3dagar.. men jag har inte rökt sen den 27e mars 08 :)

de va skitsvårt att sluta när de bara va ett nyårslöfte men när jag vart gravid va de inga problem alls :) nu får väl mitt löfte vara att inte börja igen..

Hoppas ni hade en bra nyårsafton :)

2009-01-01 @ 16:54:46
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: tess

klänningen va underbart fin... å vilken dröm.. gillaade livet på den.



Be han be en läkare skriva ut rökstopp piller de hjälper å fungerar ,men du vet viljan ska finnas... god fotsättning //Tess

2009-01-01 @ 17:09:08
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0