Onsdagmorgon!

Kors i taket att jag inte är så trött idag som jag varit de senaste mornarna, men sen när man sover för lite brukar de bli att man kommer upp lättare! Teodor kom ner vid åtta idag & jag slog på disneychannel åt honom, han är tokig i playhouse & deras serier de har, han han nu blivit mer fast för Tvn än han varit förut & vill gärna sitta & titta på den!
Men jag gick & la mig igen då Jimmy gixck upp med plutten & så kom jag upp nu vid tio när Telma inte ville sova ngt mer : ).. Jag har ju hela efetrmiddagen på mig att små sova med Telma & sen när Teo kommer hem & ska sussa middag!
Ngt jag blev förbannad på hunden vi har just nu som bitit sönder Teodors napp på flaskan! Sen att hon bajsar inne, tycker det är så äkligt!  Faan..

Ja nu har jag skrivit de hemliga inlägget i bloggen! hii..
; ).. Viktigt för oss är de iaf..


inte så kallt ute idag ändå, termometern stod på -8 nu, men de hinns ju bli kallare!
Skulle mer än järna vilja åka skridskor, va evigheter sedan man gjorde det.
De är ngt jag & min familj kommer göra när barnen blir äldre, åka massa skridskor & skidor, de är ju så kul! ngt som man själv itne fick göra så mkt när man va liten.. vill ju att mina barn ska få uppleva livet lite & ha roligt! jag ska ta mig all tid i världen för mina älsklingar & hitta på saker med dem medans de vill, sen  när de blir tonåringar har man att göra! ;).. Nu ska jag ta skruttan & gå upp & sätta på oss kläder :). så varmt här inne så måste sänka värmen lite.. phuuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0