Sjukling.

Maamma Beetty är sjuk.. blää.. eller ja sjuk.. är man sjuk om man är hes & ont i halsen.. är lite krasslig, så man kan iaf säga : ) Igår kväll somnade jag innan tio, & de va otroligt skönt.. fick tio sova 11 timmar.. så de va otroligt SKÖNT!
Skulle ju se filmen på trean igår, men inte såg jag mkt inte.. meen de va skönare att sova ut :P.. Med tanke på hur lite jag sov förra veckan.

Teo är riktigt grinig idag så han åkte isäng nu.
trött om inte annat, då han vaknar tidigt på morgonen. Älsko gick upp med honom & Telma..
Telma hon ska få gröt snart & sen ska hon sova igen : ).. hon älskar att sova hon med.. hehe

Sen drog älsko iväg till jobbet, så nu ska jag passa på att plocka undan & ta en dusch medans barnen sover :)
Sen som vanligt sitta på tradera lite & göra fynd, väldigt bra fynd. Har satt upp saker själv som jag ändå inte har användning för & så. Folk har lagt bud så man blir iaf av med sakerna :)..

Ha en trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ja de är ju helt underbart när han ler :D



jag va nog bara trött, därför jag mådde illa. Nu mår jag bra igen :) men du mår sämre läste jag :/ kyra på dig!! du får shoppa lite på tradera som tröst ;)



Kram!

2009-01-15 @ 12:27:57
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Kicki

ja du får lägga ut adressen till din tradera grej så man kan titta vad du lägger ut :)



jobbigt att vara hes. hoppas d går över snart:)



ohja sthlms resan va jätte bra :)

kramar!

2009-01-15 @ 12:35:10
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: saramichellesmamma<3

ja idag har tabletterna kommit så ja har tagit de två första får se om de hjälper nått.. jag började bara fundera en massa på hur man vet att dom har hjälpt och att allt är ute? :S ska ringa gyn nu kl 1 och se om ja får nått vettigt svar...



Idag har vi vart ute en liten sväng träffa en kompis och så till apoteket då, nu blir de att vara inne resten av dagen, både ja och Michelle är hängiga :S händer hos er då ?

2009-01-15 @ 12:51:49
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0