Snacka om Bloggtorka!

Har inte haft direkt tid eller lust att sitta vid datorn heller..
Har varit småsjuk & sovit hela dagarna typ. Har vänt på dygnet också.. Men de rättas ju till då man går upp sex på morgonen med Teodor, Ja han har börjat vakna väldigt tidigt, men ju tidgare upp, tidigare sovamiddag & tidigare isäng på kvällen så man har egan tid med övriga i familjen! : )..
Så nu har båda somnat om. Telma hon vaknar ju inte förens nio på morgonen ungefär, så man har tid för Teodor, fast de bara är tvn som existerar för honom då ändå :P..

Nu är man iaf på bättringsvägar & älsko har börjat att jobba igen.
Så nu är man själv hela dagarna lång. Men de ska ockkså gå bra, har jag klarat de förut klarar jag det igen, nu ammas inte Telma längre & hon börjar bli riktigt stor nu. Sen tycker Teodor det är roligt med Telma nu, han klappar & pussar henne & ger henne leksaker om hon tappar dem osv.. Dem är väldigt söta ihop! : ) Mina älskade barn!

Ja den dära snön som kom, den försvann lika fort som vanligt, stormen är också borta! Otroligt skönt, nu kan man gå ut utan att behöva hålla i mössan & få ont i öronen. Jag & Ak tog oss en promenad igår, men de va lika bra att gå hem igen, jisses vilket väder, men idag blåser de ändå inget : )..

Mormor & morfar kom över imorse, & de hade med sig en ny stol till Teodor, så nu behöver inte han & Telma dela längre, har inte ens tänk på att han behöver en ny förens de kom med en : ).. verkligen snällt.. Så nu kan alla sitta vid bordet. Fast Telma brukar oftast sova när vi äter ändå, men på kvällen är hon med när de är kvällsmat för de båda! Så nu åker en stol ner i källaren så alla fem stolar får plats. Matschade vårat mörka köksbord & stolarna med så de va shysst :P..

Måste beställa en ipod nu..
vill ha när jag är ute & går själv eller är iväg till slariumet då de inte har ngn musik där, har int evarit iväg & solat på över två veckor nu.. orkar fan inte.. ska köra med BUS ett tag nu tills jag orkar palla mig iväg igen. : )..

Så ja ha en bra vecka & dag! =)..
Får se när jag kommer tillbaka nästa gång.

Kommentarer
Postat av: tess

Ja hon har alltid varit sån... å man ska inte ge andra dåligt samvete... de e ite bra alls. Å hon borde väl tänkt till innan hon skaffade hunden. Hon har ju haft så mycket djur under alla år så hon vet ju vad de innebär. Trist när de blir sådär.



Hoppas de e okej för övrigt i alla fall... ska ge mig av till jobbet strax ja... inget ja har lust med men va gör man. //Tess

2009-01-13 @ 12:10:04
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: //E

sv:är bara andra terminen som börjar nu hehe!Men läser ju inte undersköterska nu läser barn å fritid men funderar på å börja med skötare inom psykatri nu idag när ja ska till skolan för barnskötare försvinner mer å mer har ja fått reda på nu känns ju roligt.Gå en utbildning som ska försvinna ne tack!så får se va de säger idag när ja ska dit!

2009-01-13 @ 12:19:04
URL: http://littleprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0