Träning & promenader!

Aaah idag har jag gått långa promenader med världens bästa Jenna & Emelie, de vart en under kvällsmiddagen sen två lite senare nu, har nyss kommit hem från gymmet då vi va iväg & träna lite, snacka om att man är i oform.. jisses.. allt va tungt som inte ska vara det.. & övningar med magen.. P H U U U ! Men de va skönt, nu vet man iaf att man lever.. tror verkligen jag kommer ha träningsvärk imorgon när jag går upp.. nej fan jag sätter pengar på att jag har det : )

Va skönt att gå ut med Jenna & bara prata & prata, hon är verkligen en bästa vän, kan prata om allt med henne & det är så en vänskap ska vara! Hon vet hur jag känner med allt & råd som vi ger varandra ; ) Love you baby!

Ska försöka umgås med älsklingen nu om han kan sluta prata i telefonen ; )..
Längtar redan till sängen..

Men nu ska de bli äggmacka & oboy!
Sen mys ; )...

Ska duscha också.. hmm.. vart visst mkt att göra nu...

N A T T  N A T T !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman! Fin blogg du har :)

får ta och ses nån dag.

kram kram!

2009-01-15 @ 22:42:46
URL: http://www.marinasella.blogspot.com
Postat av: Marina

ja det måste vi göra :) Telma har också blivit jätte stor, så fort tiden går. allt bra? kramar

2009-01-15 @ 23:57:50
URL: http://marinasella.blogspot.com
Postat av: Kicki

okej tänkte om vi va tidiga :)

ja visst är de söta bilder :)

hoppas du mår bättre!

kram!

2009-01-16 @ 11:03:42
URL: http://kicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0