Heej bloggen!

Oj ja nu va det ganska så längesedan de blev ett inlägg här..
Har inte haft orken att skriva ngt om ngt alls.
Men nu tänkte jag slänga in ett nytt iaf, upptadera lite, eller uppdatera, finns inte så mkt att uppdatera direkt.

Telma håller på & börjar att krypa, Teodor pratar mer & mer & lär sig nya saker varje dag.
Och dem är lika söta & bedårande som alltid! (=

Sen har vi varit sjuka i två veckor nu, ögonfluss & sen har jag varit otroligt förkyld & hes så jag knappt kunde kommunisera med folk, de va rätt jobbigt! Men nuså, bara hosta kvar sen är man friskt (=
Barnen är iaf friska & krya nu.

Sen i helgen som va hade vi kusinerna här då de härjades & badades & hade allmänt mysigt!
Trivs så med dem barnen.

Syster yster är nära nu att föda, KOM ut bebis, vill snusa på dig..
Helgen blir de örebro & handla lite & bara åka bil, så sköööönt! ; )

Ja de va lite iaf, nu vet ni att vi inte är döda.

Älskar min karl & mina barn mest i hela världen.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Heeej!!! ojojoj de var bra länge sen nu du... hoppas ni alla har de bra =D...

2009-03-26 @ 12:09:26
URL: http://truelovemate.blogg.se/
Postat av: AK

Weeii !! Välkommen tillbaka !! ^^

2009-03-26 @ 17:21:19
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0