LÄS RUBRIKEN!

Man kan ju iofs läsa rubriken innan man kommenterar tycker jag, skrev TYDLIGT förut att jag väljer att inte visa kommentarerna för en del ska inte se vilka jag skriver med så är det bara med den saken!
Vem som helst får väl läsa min blogg, annars skulle jag väl inte skriva i den?!
Skiter fullständigt i vem eller vilka som läser den också, jag skriver i den för min egen skull ingen annans!
Så nästa gång kan ni ju försöka att läsa rubrikerna först & sen kan ni gärna kommentera.
åååh foooolk.. :))

Haft en mysig dag iaf med barnen, teodor han är lite skvatt galen, men de visste man ju redan :))
Telma hon knallar på & går runt & är så lugn & söt. Mina skitungar, mina hjärtan!

Nu ska dem nattas så jag & mina syskon ska få egen tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0