Nu tar jag kvällen.

Barnen sover :) så jag har egen tid, kikar på gossip girl, en utav de bästa serier jag sett må jag säga.
Men det är ju en ''tjejserie'' så självklart ska jag följa den också ;)..
Är inte en som följer på tvn för de har jag verkligen inte tid med med mina små hulliganungar. Men de gör mig inget, för på kvällen har jag tv tiden för mig själv, eller datatiden som man oftast kollar på.
Sen har man ju självklart mystiden också med älsklii. Men nu är han hemma i degerfors & jag Göteborg, de skiljer lite mil mellan oss, men han kommer ju på fredag. Ska bli underbart att få pussa & Krama honom igen & barnen saknar honom såå...

Teo han har vekligen hemlängtan.
Men inte så lätt att bara åka när jag har hund & barnen här jag ska passa för mamma är utomlands.
Meen de får gå, tiden går så fort.. jisses..
Så snart är jag hemma igen Jenna, Jenny & Milinda ;)).. Då ska vi prata girltalk.

Neej nu ska jag prata med min älskli sen kolla gissip igen!
Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0