Jag blir så irriterad/upprörd.

Över folk som tror de är så mkt bättre än alla andra, ja nu pratar jag om föräldraskap, fan jag blir så föbannad på folk som inte kan sluta lägga sig i andras liv & tycka illa om dem för de skaffar barn, vafan när ni själva skaffar ungar hit & dit & sitter & tittar ner på andra, sjukt jävla beteende.
Det är väl ändå upp till var och en om de vill ha barn eller inte? Sen att de säger att folk är socialfall för det, herregud låt de leva på SOC om de nu vill det, vad ska ni bry er om det för?
Barn kan få en bra uppväxt ändå, det är inte vad man har för inkomst som gör att barnen blir superbarn direkt, utan det är väl vafan man har innan för pannbenet och hur man är som person som avgör vad de blir av barnen?
Jag ångrar inte mina barn alls, men ja det är fruktansvärt tufft med två små, spec nu när det är mkt med Lillgrabben som händer, men vi gör de bästa av situationen, och vi älskar dem mer än själva livet, jag ser alltid till att dem mår bra och har det bra och får det bästa. Jag skämmer bort dem väldigt, vilket inte är så bra, men de är väl för en inte blev det som lite själv, jag älskar att ge dem nya kläder & leksaker, för det är dem värda. Jag skulle vilja ge dem hela planeten om jag hade så mkt pengar. Som sagt det är vad man gör det till som förälder.

Ja jag blir fan förbannad/upprörd över sånthär, det rör mig inte i ryggen hur många andra som skaffar barn, det är bara roligt tycker jag, hittar man rätt & känner att nu är jag redo så varför inte skaffa barn ?!
Jag vill gärna ha ett 3dje barn, men om några år, när skolan är klar & ett jobb. Sen kanske, om man inte är för bekväm med de man har redan. Man har ju iaf något att göra under dagarna. Men nu går de heltid nästan på dagis, åtta till två, nu när jag pluggar & Jimmy jobbar, skönt med lite fritid när jag inte går heldagar, men måste plugga mkt. Ska bli skönt med sommarlov snart. Otroligt skööönt !

jaja, nu ska jag sluta vara upprörd, men tycker det är så patetiskt av vissa folk.
Som att de inte har ett eget liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0